Bikt

Ingen är perfekt, även jag har mina brister och många av dem är betydligt värre än de som postat nedtill. Men likväl, lite biktmaterial:

  • Jag har inte sett någon av Gudfadern-filmerna. Skäms duktigt för det.
  • Metallica - Nothing else matters. Jag kan erkänna att det är ganska kasst att inte känna igen den, den är ju faktiskt ganska bra för att vara Metallica.
  • För en tid sedan hittade jag i en gammal mp3-mapp en låt med Per Gessle. Den försvann illa kvickt. Svergies fotsvamp, dock så är ju som sagt Roxette helt okej tack vare Marie Fredriksson.
  • Jag hoppas att Expedition Robinson ska börja spelas in igen.

Det var allt för stunden, skönt att lätta sitt hjärta lite grann.



>Sonic Youth - Schizophrenia
Nästan lite Ace Ventura-varning på han som presenterar dem för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Emil

Menar du på allvar att du vill se Expedition Robinson, ärligt alltså? Det är ju för fan nästan värre än Gessle;)

2008-02-04 @ 21:46:55
URL: http://emilo.blogg.se
Postat av: Rogic

Hahaha inte robinsson arvid ! inte robinsson !

2008-02-04 @ 21:58:33
Postat av: Johan

Är det en bikt så är det.

2008-02-05 @ 21:25:17
URL: http://inbetweener.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0