Ett litet paket kom med posten

Idag när jag kom hem låg ett fint litet paket och väntade på mig. Det innehöll Den görna milen, boken är ett mästerverk och en personlig favorit. Sjukt bra historia som knappast kan misslyckas som film, för jag har faktiskt inte sett den. Nummer två som fiskades upp ur kartongen var Pirates of the Caribbean 3. De två tidigare filmerna har verkligen gått hem hos mig och fantastiska skådespelare, framförallt Depp och Keira Knightley. Sist men absolut inte minst fick jag säsong nummer två av Entourage på kroken. Sjukt beroende av det makalösa gänget, lätt bästa serien någonsin och den kommer aldrig falla ner från tronen.

image13

'The land down under, we're gonna get drunk with Russell Crowe and head-butt some goddamn kangaroos!'

Kommentarer
Postat av: R.L

Synd bara att Keira knightley suger i Pirates 3. Verkligen inte någon känsla för feeling där inte, du kommer se i slutet. USCH! SÄMST EVER! (ungefär som dig på tanks) mys

2008-02-06 @ 21:50:01
Postat av: Johan

Det låter ju verkligen inte lovande, mina talanger på tanks är ju minst sagt begränsade. Fast jag vore ju bättre om jag bara inte glömde att fixa sköld och byta vapen varenda gång :)

2008-02-06 @ 22:32:53
URL: http://inbetweener.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0