Hang in there mate

Suck, var har all min motivation tagit vägen? Är den bortskrämd av kylan? Med en enda, ynka termin kvar innan studenten kan man ju tycka att det bara vara borde vara att trycka ner gaspedalen och köra, men när det väl behövs på min lediga tid finns varken viljan eller orken där. Vädret och kylan hjälper ju knappast till heller. Det finns ju så mycket annat att fokusera och tänka på. Men jag tänker i alla fall koncentrera mig på att ha en riktigt jävla kul termin och så får det bli som det blir. Mår jag kanoners kan nog motivationen till viss del komma tillbaka även fast det egentligen kan behövas ett längre uppehåll. Och framtiden orkar jag knappast tänka eller fundera mer på i nuläget, det upptar alldeles för mycket tid just nu.

Plugga-inför-matteprov-som-har-en-stor-risk-att-gå-åt-helvete-musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0