Välkommen till förändring

Jag startar om på nytt under nya former. Orsaken är att jag vill se förändring och skriva med en mer seriösare framtoning. Bonfire, som går i graven, innehöll för mycket självironi och hade en viss tendens att spåra ur. En hel del bra kom givetvis fram under tiden där men alltför sällan för min tillfredsställelse. Förhoppningsvis kommer kvalitén på inläggen höjas avsevärt jämfört med dess föregångare, inget mer dynga och skriva för skrivandets skull. Risken för återfall finns såklart men det är min önskan att det ska ske mer sällan.


Inriktningen på Inbetweener kommer att ligga med vikt på kultur, dvs. musik, film, konst, litteratur och annat som jag tycker är viktigt. Det betyder även att bloggen kommer att vara relativt fri från klagomål från min sida, känns som att den tiden är förbi. Det känns som om att jag tidigare lagt alldeles för mycket energi på mina hatobjekt och att dela ut idiotstämplar till höger och vänster.

Med nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0