Maybe we are the damaged ones

Andra har redan sagt mina åsikter om alla hjärtans dag, så jag spar mig själv besväret. Slipper vi all negativ publicitet här också. Min lördagskväll spenderade jag på lokomotivet tillsammans med mängder av lyckliga par. Gick inte att undgå att man trots allt kände sig lite ensam, trots att mitt sällskap såklart även det var väldigt trevligt. Jag tror dock att mitt hjärta öppnades lite på kärlekskvällen. Anna Ternheim skulle gärna få sjunga för mig varje kväll. Jag hade förväntat mig ett mer stillsamt uppträdande, och jag hade lätt uppskattat om hon bara suttit för sig själv på en pall med en akustisk gitarr kvällen igenom. Nu blev det mer kraft i arrangemanget, och det var bara mäktigt. What I Have Done slog omkull mig på fler än ett sätt. Jag lämnade munktellstaden och lokomotivet lycklig, mina fåtaliga besök där ha varit mer än framgångsrika. Alla hjärtans dag blev tillslut mycket lyckad, för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0