Live forever

Mina hjältar, Oasis, i globen imorgon. Efterlängtat och riktigt, riktigt kul oavsett. En stämningshöjare modell större som kan hjälpa mig hitta sinnesro flera veckor framöver. En kväll att minnas. Annars rullar det mesta på. Jag gillar och jag gillar mindre, jag ogillar och känner förakt. Jag gillar att se stenhård ut för att sedan chocka och göra motvikt med ett par lila eller rosa strumpor. Jag gillar att sträcka armarna mot skyn och en molnklar himmel och andas in den friska luften från det sakta förbigående duggregnet. Jag gillar känslan av att vara kreativ, känna skapandet över fingertopparna, när jag målar en förebild. Jag uppskattar att jag på riktigt älskar kaffe och te numera, ett sant litet glädjeämne som sprider inspiration under vardagsstunderna. Jag gillar att längta. Längta efter specifika händelser, personer, känslor och det okända som kurar i framtidens garderober. Live forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0