Johnossi

Är en duo som jag alltid haft ett gott öga till trots att jag aldrig på allvar lyssnat in mig på deras musik. Istället har jag under härliga sommarkvällar nött framförallt "Summerbreeze" och "From peoples heart", inte alltför hårda låtar vilket påverkat min uppfattning om dem, endast i positiv bemärkning. Efter att ha lyssnat in mig på deras nya material från 2008 och tidigare "hits", har jag kommit underfund med att de i huvudsak lirar rock och lite hårdare musik jämfört med de låtar jag tidigare hört, undantaget "Execution Song". Nog för att många låtar häl relativt hög klass, efter endast ett fåtal genomlyssningar för att vara ärlig, men jag skulle ljuga om jag sade att jag inte hade förväntat mig mer. Ett antal låtar håller riktigt, riktigt bra klass men alldeles för många ger inget vidare avtryck, lite för hårt för min smak ibland. Annars måste jag säga att jag gillar att de endast är två, skön känsla på något vis.


Vacker och grym rakt igenom. Många minnen och sköna känslor från sommartider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0