Goes Sågmyra och Arvika

Imorgon bitti åker bilen mot Sågmyra i Dalarna för några dagars praktik. Japp, det är justerat till endast ett fåtal dagar på grund av min nyuppkomna spontanitet, dumdristighet och eventuella kreativitet. På onsdagen lämnar jag sällskapet där för att på egen hand ta mig till Arvika och dess festival där jag sluter upp med ett stort och härligt gäng. Planering som brukar vara en av mina starka sidor, inte den mest intressanta och iögonfallande kanske (typ som att få pris för bästa närvaro, lite halvkul sådär) fungerade nu inte alls och med något som kan beskrivas med hjärnsläpp ställde jag till det lite för mig själv, det händer inte ofta. Nu löste det sig, även om jag får jobba hårt för att komma på pluskontot kan jag tänka mig, och istället kan jag få ett par himmelska dagar som kan göra mig riktigt gott. Man behöver ju leva lite också, nästa gång ska jag bara planera lite bättre. Spontanitet i all ära, ibland kan det snarare stjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0