Wake up, it's a beautiful morning

Allting blir vad man gör det till. Jag vill vakna upp till regnbågar, fanfarer och välförtjänta hyllningar, men det kommer inte gratis, man måste slita för att få det man vill ha. Motivation krävs för att kunna prestera och leverera tillfredsställande prestationer. Det är bara att hugga tag i saker och ting, allting kan nås så länge man ger sig fan på det, aldrig ge upp, imorgon vänder det.. Denna låt borde jag spela varje morgon, där dagen gryr, där optimismen är som högst och du ännu inte mött några motgångar, den ger dig kraft att producera och leva. Nu ska jag spåna vidare på min livsförsäkring, min sitcom, om det jag skulle vilja vara, det jag föraktar och det jag drömmer om, mitt produktiva jag levererar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0