Nytt jobb

Nytt jobb och inte bara för sommaren, heltid, en helt annan sak. Inte ens en månads semester får jag efter studenten innan det sparkar igång. En semester där jag tvingas lägga mycket krut på att fixa körkortet, antagligen genom en intensivkurs. Klagar? Nej då. Men fort går det, med en sprinters acceleration startar jag mot den riktiga vuxenvärlden. Självklart ska det bli kul, drömmar och förhoppningar, men man kan ju inte låta bli att känna lite rädsla.

Med osäkerhet har jag kollat på tiden efter studenten, nu har jag på sätt och vis svaren för vad som komma skall. Nyheter kommer säkert att fortsätta strömma in. Drömmar. Äventyr. Nu börjar det snart på allvar.

Kommentarer
Postat av: Emil

Jag ska leka lite vuxen och ge dig tips jag vet att du inte behöver; kör hårt som fan, men bli aldrig helt nöjd=)

2008-05-29 @ 21:58:28
URL: http://emilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0